I lost the battle…

Igår kväll jobbade sambon över och jag förstår inte varför men så fort han inte är hemma så blir jag såååå gotte sugen! Varför är det så? Jag försökte verkligen att stå emot suget! Men jag förlorade, I lost the battle… Jag gick i skafferiet ett antal gånger, i kylen och i frysen. Efter ca tre vändor så fick det bli varm choklad med vispad grädde. Tro mig mitt gotte sug försvann men shit vad det lade sig som en klump i magen! Som tur var så orkade jag inte dricka upp allt.

När jag hade druckit upp chokladen så var det dags för Sveriges Mästerkock, det var ju inte bra. För det där suget som hade försvunnit kom ju fram lika snabbt som en raket😛. Gud vad gott det hade varit med grillad kyckling, potatisgratäng, fläskfilé haha ja vad som helst! Men som tur var så blev det inget mer den kvällen.

2 thoughts on “I lost the battle…

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

