Fixa och mecka

Idag ska jag lämna min lilla bil till Rune. Han ska se i helgen om han kan fixa allt som var fel med den. Jag hoppas verkligen att det går att fixa! Sen är det bara till att hoppas att besiktningen också går med på det hela!

När jag ska köra och lämna bilen så ska jag köra inom min gamla praktikplats och hälsa på. Saknar att åka dit varje dag, att ha något att göra, känna sig behövd och att man gör nytta. Jaja doggen är i alla fall glad att ha mig hemma😛.

Nu ska jag dricka kaffe så jag blir pigg och glad!

Ha en underbar fredag ♥!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

