Plåtbankande och brödbakning.

Idag har jag lämnat min bil i händerna på Rune. Han ska fixa den till mig, tänk om det blir en super bil sen! Haha kanske rullar det ut en Audi sen :D! Rune kan ju det där med plåt och bilar och grejer😛, från Micra till Audi!

Jag var och hälsade på min gamla praktik idag, åh det var kul! Tiden gick jättesnabbt och helt plötsligt så var det dags att köra. Jag gick in och satte mig på min gamla plats i min gamla stol, dom stod fortfarande kvar! Nu fattades ju bara jag där också..

När jag körde hem från mamma så körde jag inom ”vår” gamla mataffär, det var lite nostalgiskt, har inte varit där sen vi köpte huset för 2 år sedan.

Nu bakar jag bröd/bullar så vi har något gott i helgen! Jag har inte bakat det innan, jag hittade det hos en blogg som jag brukar läsa. Jag lovar att uppdatera det hela när det är klart. Just nu står det på jäsning.

Just nu ser det lite misstänksamt ut… Men det blir säkert jättegott!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

