Paranormal Activity 2

Igår kväll tittade vi på Paranormal Activity 2. Jag älskade 1:an och satt som på nålar hela filmen. Och äntligen skulle jag få se 2:an! Jag hade nog lite väl höga förväntningar men denna var också bra. Jag tror dock att jag tyckte att 1:an var bättre men tro mig, jag blev skrämd ett antal gånger här med! Man måste ju se den om man har sett 1:an. Jag rekommenderar inte att titta på den själv :). Sällskapet av min sambo var perfekt, en arm att kunna ta tag i när man blev rädd, det kan man nog inte vara utan.

Har ni sett denna?

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

