Spa, buffé och massage!

Detta är så himla underbart! Vi började vår vistelse med en god buffé med bland annat lammfärsbiffar, potatissallad, fetaost, oliver ja en hel massa! Sen fick vi vårt rum och packade upp och slappade lite. Sen var det dags för våra behandlingar, mamma skulle ha fotvård och jag ansikts och hårbottenmassage! Min behandling var helt underbar! Hon började med att massera ansiktet, att det kan vara så skönt! Sen fortsatte hon med öronen (underbart) och sen var det dags för hårbotten. Hon oljade in hela huvudet och masserade och kliade, underbart! Sen avslutade hon med att massera händerna och underarmarna. Jag somnade nästan😀. Jag kan inte säga det tillräckligt mycket men det var verkligen underbart!

Nu slappar jag i soffan och väntar på nästa behandling, klassisk massage. Mamma är redan iväg på sin. Jag får vänta ett litet tag till. Senare ikväll väntas det buffé.

Ha en skön kväll alla! Det ska jag ha :D!

2 thoughts on “Spa, buffé och massage!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

