Åtta till, ner i källaren, ajaj.

Ja ungefär så låter det när jag är och tränar😀. Instruktören som håller i Fat burner passet är jätte bra på att motivera. När hon säger ”Åtta till!” så tänker man NEJ! Men man orkar dom åtta till. Fast när hon säger ”Också är det dom i källaren kvar”, dom är såååå jobbiga! Det är inte alltid jag klarar av dom😉. Det kändes verkligen att jag inte hade tränat förra veckan! Plus att jag hade glömt min vattenflaska och den behöver man verkligen efter uppvärmningen. Jag skakade och hade mig i ben och armar, haha snacka om pinsamt! Men det är en ganska skön känsla när man är klar!

När jag kom hem så blev det till att dricka en hel flaska vatten så jag fick lite energi i kroppen. Vi skulle mumsa på mina chokladmuffins som jag hade bakat till oss men varken jag eller sambon orkade. Mina alla hjärtans dag muffins ♥. Vi får smaka dom en annan kväll istället.

Nu ska jag dricka en massa kaffe så att jag vaknar, sov alldeles för länge idag!

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

