Chokladmask, endast utvärtes användning!

Jag kände att jag ville vara lite våglig, så varför inte lägga ut en bild när jag är osminkad och sitter med en chokladmask i nyllet ;). Den luktar väldigt gott! Det är inte så bra för gottesuget…

 Jag är ju lite knäpp när det gäller det här med att visa mig osminkad… Jag vill helst inte gå ut utan att iaf ha fått på mig lite foundation och gärna mascara. När jag går ut med doggen så bryr jag mig inte men ska jag iväg eller åka och handla eller vad det nu kan tänkas vara så vill jag helst inte vara osminkad. Fast jag har blivit ”vågligare”, fast många av mina vänner har nog inte sett mig utan mitt ”ansikte”. Hihi :D! Så enjoy och ha det så kul, hoppas att ni fick er ett skratt i alla fall!

5 thoughts on “Chokladmask, endast utvärtes användning!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

