Go get`em!

Idag ska jag ner till stan och lämna in en ansökan till en klädesbutik som sökte folk. Dom sökte en extra personal men man skulle studera vid sidan av… Men när jag ringde och pratade med butikschefen och berättade lite om mig själv så sa hon att dom skulle göra lite förändringar och att dom kanske skulle behöva fler tjänster sen. Så hon ville att jag skulle komma och lämna in mitt CV ändå, så det känns ju jättebra :D! Som en vän sa innan, jag sälja in mig som bara den!

 

Jag och Pia hade tänkt att gå in till stan idag men det är ju alldeles för kallt för det! Så det få bli bilen eller bussen in, skönare med lite varme i bilen. Tror att vi kommer att fika lite och fönstershoppa, det kan man ju inte låta bli!

Bilden har jag gjort på PhotoFunia.

2 thoughts on “Go get`em!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

