VÅR?? Nej det snöar….

Ja man har blivit lite lurad på vädret. Det har ju varit sol och skönt väder, några minusgrader men det har varit skönt eftersom solen har visat sig. Men haha det blev vi lurade på nu. Det började igår med att snöa men solen visade sig ändå litegrann men idag har det bara varit kallt! Ingen sol och -5 ute med snö och blåst. Turen i stan blev inte så lång, det var alldeles för kallt för att gå där och strosa. Vi gick in i några affärer och kollade på alla vårkläder (och drömmde oss bort) och sen blev det snabbt in på ett fik för att varma oss med lite varmt kaffe. Jag lämnade in min ansökan till butiken och jag hade tur för att jag fick pratat lite med butikschefen, så nu får vi se om det ger nåt :).

När jag kom hem från stan så hällde jag i mig en red bull och satte igång och målade! Jag har fått för mig att jag får SÅÅÅ mycket mer energi när jag dricker en sådan. Jag skulle haft fler hemma för jag lär få måla mer än en gång… Typ tre gånger. Sitter och väntar på att första stryckningen ska torka så att jag blir klar innan det blir för mörkt, fast sådan tur har jag nog inte…

Vad hittar ni på denna dag? Solar? Myser i trädgården kanske? 😛

One thought on “VÅR?? Nej det snöar….

  1. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas (jag kan fortsätta om du vill 🙂 )
    Idag kommer nog dräneringsnissen med kontrakt på dräneringen, sen kör vi igång. Inget upphetsande precis för dig att veta men lite för mig 🙂 Ja inte över nissen som kommer utan att nästa projekt är på G att bli färdigställt 🙂 Annars så blir det soffläge. Skulle mysa i den nya soffan igår tänkte jag ju och kolla på fuskbyggarna. Det tog inte lång tid förrän stora ZZZZZZ:an kom ur munnen på mig. Om det var för soffan var så satans skön att sova i eller för att fuskbyggarna var tråkigt det kan jag inte svara på 🙂 Kram!!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

