Skratt, mys och en underbar liten prins!

Idag har jag haft fika besök av Nina och hennes lille underbare prins! Han bara växer och blir större och större! Han har precis fyllt 1 år så det händer jättemycket nu. Han reser sig upp själv, han dricker ur ett glas, han skrattar, säger mamma och är hur mysig som helst. Han fick sina presenter idag och han blev ganska förtjust i en av dom som var en mobiltelefon som spelade och sa Hello. Den var fin🙂. Tiden går så fort när vi träffas, nu kallade gröten så det var dags att köra hem. Han är så snäll, gråter knappt utan bara skrattar och jollrar och har sig.

Vår hund [Santos] bryr sig inte alls om han, jag tycker att det är ganska konstigt. Han tittar knappt på honom, det enda han vill är att få uppmärksamhet, han är som en bortskämd liten unge😉, ”Titta på mig! Här är jag! Ser ni mig? Hallå!”

Nu kommer snart sambon hem så då blir det till att börja på maten snart, idag blir det Tikka Masala. Gott gott!

Ha en trevlig kväll!

2 thoughts on “Skratt, mys och en underbar liten prins!

  1. Tack för en jättemysig eftermiddag! Wilmer hälsar att gröten var extra god i dödskalleskålen🙂 Pussar & kramar från oss❤

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

