En vit, en ivory, tyll, diamanter.

Idag har jag och tre andra tjejer varit runt och tittat på bröllopsklänningar. Nej det var inte till mig😛. Så många olika modeller och färger och grejer det finns! Vi var på två olika ställen och kollade, blivande bruden hade redan tittat och hittat en klänning igår men man måste ju kolla runt. På det första stället vi var på prövade hon några olika modeller. Alla var väl fina och man sa Aaaa och ja hela det där. Men den där rätta fanns inte där. Så körde vi till det stället hon hade varit på igår. Och där var den! Den absolut rätta klänningen! Så fort hon fick den på sig så sken hon upp och hela hon lös upp. Och jag började att gråta, den var ju helt perfekt på henne! Så den blev det, skrev på beställnigslappen också var det klappat och klart!
Det har varit en jättemysig dag med mycket skratt, fniss och tårar (glädjetårar då).

Hoppas att ni har haft en bra dag och ha en mysig fredagskväll!

2 thoughts on “En vit, en ivory, tyll, diamanter.

  1. Är såååå glad att du var med mig! Kände mig som den vackraste brud och när dina tårar kom så visste jag att denna klänning var den Rätta:-) Älskar dig<3 PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

