Spökar det??

Inatt vaknade jag halv fyra på natten/morgon av ett ljud. Först trodde jag att jag drömde men när jag märkte att rummet blev upplyst så vaknade jag. Då lös det i hallen och inne i datarummet. Först vågade jag inte gå upp, jag hann tänka en massa tankar om vad jag skulle se om jag gick in i rummet. Men jag var ju tvungen att kolla det kunde ju inte lysa så! Så jag gick ur sängen och in i rummet och där stod datorn igång med bland annat MSN och andra program! Hur kan den bara sätta igång sig så? Förmodligen hade sambon glömt att stänga av den häromdagen men ändå, visst är det märkligt att efter några dagar så bara poff! Så sätter den igång sig!
Jag gick in och väckte sambon och lät väl lite orolig🙂. Men det var ju faktiskt märkligt! Så han gick upp och kollade och stängde sedan av den.
Som tur var så kunde jag somna om men ja lite märkligt var det faktiskt…

Ha en trevlig söndag!

2 thoughts on “Spökar det??

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

