Inredningsparty

Ikväll har jag varit på inredningsparty hos en väninna. Det är alltid kul att gå på sådana partyn. Man får inspiration och självklart så drar det i shoppingtarmen😀. Fast idag blev det bara en grej. En jättesöt gubbe som där var hål i huvudet på som man kan ha som en kruka, pennhållare eller till och med som godisskål! Jag hade redan spanat in den hos en annan väninna som har en i vit. Vi har lika bra smak😉. Fast jag köpte en silver glansig.
Värdinnan bjöd på lite mackor och ett par helt underbart goda kakor! Det var mördeg med centerchoklad och nobless ovanpå. Det är nästan så att jag dreglar nu när jag skriver om det.

Nu är det soffläge som gäller och snart är det dags för CSI.

3 thoughts on “Inredningsparty

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

