Städ, tvätt, en produktiv dag!

Sen jag vaknade har jag fixat och grejat. Det är så skönt när man får en sådan ”kick”. Jag hade i och för sig redan bestämt att jag skulle ha en sådan dag idag men man vet ju aldrig om man verkligen känner för det när man väl vaknar. Jag har tvättat eller håller på fortfarande, bäddat rent, gått en lång runda med Santos, städat och hållt på. Och kommit på lite saker vi kan göra här hemma och självklart mejlat alla mina idéer till sambon😀. Det blir nog till att ta fram hammare och spik…

Just nu har jag en paus, jag ska läsa tidningen och dricka en god kopp kaffe.

 

Vad hittar ni på idag?

3 thoughts on “Städ, tvätt, en produktiv dag!

  1. Har oxå en städar o fixar dag..va precis i affären o köpte en god belöning till mig för att jag varit så duktig:)
    Ha en fortsatt bra dag:)
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

