Say yes to the dress!

Jag brukar kolla på ett program som går på TLC som heter just ”Say yes to the dress”. Det handlar om blivande brudar som letar efter sin bröllopsklänning. Det är från USA och då kan ni ju bara tänka er hur hysteriskt det är. Dom börjar med att fråga hur stor, eller liten, deras budget är, de flesta har en budget på runt 5000, dollar!! Det är ju inte klokt! Runt 30000kr för en klänning! Då kan jag ju bara tänka mig vad resten av bröllopet kostar haha! Fast trots allt detta så är det faktiskt jätteroligt att titta på😀. Det finns ju verkligen en miljon olika modeller, prinsessklänning, en rak klänning, puff och fluff och piff!

Det är ganska roligt att se hur dom reagerar som är med bruden, ibland är dom snälla och visar en massa förståelse och ser till vad det är bruden vill ha och inte dom…. Igår kollade jag på det och då var där ett gäng där och dom inte var ett dugg snälla mot bruden. Dom skrattade, var otrevliga och sa bara en massa negativa saker. Man riktigt såg hur gnistan försvann från brudens ögon. Jag har en nära vänn som ska gifta sig till sommaren och jag fick turen att få följa med när hon skulle kolla på klänning. Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi kunna vara otrevlig i en sådan situation. Man är ju säkert redan full av en massa tankar och känslor. Klart att man ska säga om den passar bra eller dåligt men man kan ju säga det på ett bra sätt.

Jag tycker att ni ska titta på det om ni har kanalen, man kan ju alltid drömma sig bort😉.

Bild lånad här.

7 thoughts on “Say yes to the dress!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

