Hem och Villa mässa

Idag börjar Hem och Villa mässan i Malmö. Jag har varit där sen vi köpte vårt radhus för att få inspiration och kanske till och med lite bättre priser🙂. Sambon ska stå på mässan i år för första gången, hans arbete är med i en grupp som ska stå där. Snacka om att jag är avundsjuk! Haha, jag skulle också vilja stå där och snacka med en massa folk och få gå runt och kolla. Jag får se om vi åker ner i helgen, han ska bara stå där idag. Först var jag inte så sugen på att åka ner men när jag såg att bland annat  IKEA ska ha en monter där så blev jag ganska sugen. Där ska även vara olika uppbyggda rum med olika färger och stilar. Sambon får kolla runt där idag och se om vi ska åka ner där till helgen.

 

Bilder lånade här

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

