Härliga fredag med gott gott och Avatar!

Idag har jag varit på Väla med en kompis och hennes dotter. Det blev bestämt på facebook imorse. Det är roligt när det blir lite så hipp som happ. Så vi har strosat runt där lite, lunchat, fönstershoppat och jag fick till och med klippt luggen. Det var verkligen på tiden. Jag och sambon klipper oss hos samma frisör och han är helt enkelt bäst! Och väldigt snäll, han klipper alltid min lugg gratis, idag gav jag han eller försökte ge han en hundralapp men han totalvägrade. ”Vad ska jag med den till?” Så det blev gratis idag igen och det är ju inte helt fel😀.

När jag körde hem från Väla så åkte jag och handlade lite fredagsmys, jag får nog test smaka godiset redan nu så att vi inte blir besvikna ikväll😉. Jag tänkte att vi skulle kolla på Avatar ikväll, det var ganska länge sedan jag såg den och den är ju så bra! Önskar nästan att vi hade en 3D tvså vi kunde se den i 3D, det hade varit en jättehäftig upplevelse!

Ha en riktigt skön fredag!

One thought on “Härliga fredag med gott gott och Avatar!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

