Mässa, inspiration och en massa folk!

Idag har jag och sambon varit på Hem och Villa mässan i Malmö. Där var en hel del folk kan man säga. I år var mässan på Jägersro, dom hade satt upp mega stora tält på parkeringen tror jag att det var. Dom hade inte riktigt fått rätt på värmen där inne, i vissa tält var där jättevarmt och några var där så kallt att till och med utställarna fick stå med jackor på sig. Fast det var ändå kul att gå där man får ganska mycket inspiration och lite ”aha” upplevelser. Ja just det så kan man ju också göra, det blev en hel del sådana kommentarer. Tänk nu bara om man hade obegränsat med pengar så man kunde göra allt det där man skulle vilja göra här hemma. Någon som vill bidra ;)?

Nu är sambon nere i stan och tar en öl eller två och jag festar på ett glas rött, saft då för vi hade inget vin hemma… Dålig planering tycker jag. Som tur är så var här kvar godis sen igår (älskling jag kommer nog att äta upp det) så det kommer jag att mumsa på!
Ha en mysig lördagskväll alla där ute!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

