Frappuccino, toast och bröllopssnack.

Idag träffade jag min väninna Malin på Väla. Vi skulle kolla på inbjudningskort till hennes bröllop. Vi gick direkt till Panduro för att kolla, jag hade redan sett att dom har lite kit som man kan köpa. Få lite inspiration till hur man kan göra sina inbjudningskort. Först gick vi lite som två frågetecken, det finns ju verkligen hur mycket som helst! Och man kan ju inte fylla sitt kort med hur mycket som helst… Fast jag tror att vi hittade ganska bra saker. Nu ska vi bara hitta en dag då vi kan sitta ner och börja med dessa korten, det är ju när man väl sitter där som alla idéer kommer. Jag tvivlar inte på att vi kommer att fixa detta, jag har ju lovat att hjälpa till och då blir det ju klart bra ;).

När vi hade fixat det viktigaste så var ju det andra viktiga kvar och det är ju så klart fikan! Det kan man ju inte vara utan. Hon fick mig att smaka en frappuccino och det var ju super gott! På ett annat fika ställe så drack jag alltid islatte innan men så slutade dom med den och ersatte den med vanligt kaffe och hela isbitar i och det var verkligen inte lika gott. Men den här frappuccinon var precis som den som jag brukade dricka. Nu står denna högst på min fikalista! Till detta blev det en god kycklingtoast. Tack snälla Malin för att du bjöd mig på fikan! Den smakade nog extra gott för det :D.

Vi satt och fikade och snackade i tre timmar. Det var inte förrän mannen i högtalaren vänligt talade om att nu har varuhuset endast öppet i 15 minuter till. Men vi fick sagt och gjort en hel del tills dess, det är alltid lika roligt att prata om deras bröllop. Det är ju faktiskt inte jätte långt dit.

Nu är det fotboll på Tv:n som gäller, heja Barca! Ha en skön kväll alla!

4 thoughts on “Frappuccino, toast och bröllopssnack.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

