That’s what’s next

Jag har precis kommit hem från en anställningsintervju på en förskola. När hon ringde och frågade om jag ville komma så visste hon vem jag var. Jag hade haft hennes barn på en annan förskola, världen är liten🙂. Detta var nog en av dom lättaste intervjuer jag har varit på, det blev ju klart lättare när jag ”kände” hon den ena. Man kunde skämta och skoja och det blev en ganska lättsam stämning. Det enda tråkiga är att det inte är heltid och det är ju inte precis ett välbetalt yrke plus att till en början så är det bara ett vikariat på fyra månader. Vi får se, dom skulle höra av sig, det skulle komma fler på intervju.

Nu ska jag äta frukost och dricka lite kaffe och ha ångest för att man måste ut med doggen igen i detta tråkiga väder! Det snöar ju!

Ha en skön dag idag!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

