Efter många tårar och oro så hände det äntligen!

Nu ÄNTLIGEN blev det min tur! Som jag har kämpat med klor, näbbar och tårar men nu hände det, ÄNTLIGEN! Jag har fått jobb!!! Ni kan inte fatta hur glad jag är! Det känns som en stor sten som har lyfts från mitt hjärta. Jag var på intervju i fredags och då gick det lite si så där så jag trodde inte att jag skulle få det. Men så fick jag ett mejl i måndags där han ville att jag skulle komma in som igår, snacka om att jag blev paff! Och igår när jag kom dit så lade han fram anställningspapperna :D! Tjoho!! Hade jag inte haft öron så nog smajlet gått hela vägen runt huvudet! Haha så kändes det i alla fall. Jag börjar den 28:e och ska då bli upplärd i två veckor och sen sätter det igång på riktigt!! Jag ska göra lite ekonomiuppgifter, göra bokningar, fixa och dona, ja sedvanliga kontorsuppgifter. Det är precis ett sådant arbete jag har velat ha och det är inget vikariat utan en tills vidare tjänst så det är verkligen underbart!

Så igår kväll bjöd sambon ut mig på restaurang för att fira, han är underbar ♥! Jag drack till och med ett glas rött, så där en tisdag!

Den bollen gick in! Jag vann! Jag är överlycklig!

Arbetsförmedlingen, bye bye, ni kan trycka upp nånting där bak, ska bli såååå skönt att slippa er totala inkompetens!! (Ville skriva något betydligare värre man jag höll mig).

19 thoughts on “Efter många tårar och oro så hände det äntligen!

  1. GRATTIS GRATTIS

    det har du förtjänat
    Vi får ta en fika till nu innan du börjar jobba….:-)
    kram ingela

  2. Gratulerar! Å vilken lycka att få sitt drömjobb också! Ser inte fram emot jobbsökardjungeln i augusti…

    Kram!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

