Om en vecka gäller det!

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag börjar arbeta!! Det ska bli så skönt att få något att göra, att få ett värde, att få göra nytta och bli stolt över att jag har ett arbete. Så denna sista vecka har jag en massa att göra, veckan är redan fullbokad😀. Jag ska fixa och greja här hemma, fika med mina andra ”hemma” vänner, ja ni kan ju tänka er HAHAHA! Jag har rensat bland mina genvägar på datorns skrivbord, så alla mina ”Ansökningar”, ”CV”, ”Sökta arbeten” med mera är inte som genvägar längre, det behövs ju inte :D! Det ska bli så härligt att få börja jobba! Tänk när jag får min första lön! VÄLA, HERE I COME! Det var längesen jag kunde shoppa lite snygga kläder!

Jag hoppas att ni alla har haft en bra helg och att ni får en fortsatt trevlig måndag!

6 thoughts on “Om en vecka gäller det!

  1. Ååh vad kul! Stort grattis till jobbet!! =) Förstår att det är mycket att hinna med sista veckan innan du sätter igång, men kom ihåg att njut lite extra av ledigheten också och passa på att ladda batterierna ordentligt! =)

    Lycka till! Du kommer att klara det med glans! =)

  2. Shit då ska jag INTE vara på Väla då med andra ord, med risk för att bli nersprungen😉 Hehe det är du väl värd. Handla något riktigt fint!
    Kram på dig

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

