Skatteåterbäringen!

Idag kan man kolla om man får tillbaka på skatten eller om man måste betala. Det är alltid lika spännande :D! Antingen så blir man glad och får dollartecken i ögonen eller så bara ser man hur alla pengar försvinner. Jag hoppas att alla blir glatt överraskade! Och att ni har anmält ert kontonummer så man får lite pengar till midsommar!

Idag har det varit en helt underbart solig dag, termometern stod på 13 grader även i skuggan. Lovley! Denna tiden är egentligen bäst, man njuter av minsta lilla solstråle som tittar fram. I förmiddags så körde jag med Santos till trimmaren för att visa upp han innan det är dags för trimmning, han skakade som ett löv när vi var där. Haha stackars lille killen! Men hon tyckte att han verkade jätte snäll och lätt. Hon var den enda som förstod att vi INTE vill klippa han som en ”vanlig” pudel. Vi vill verkligen inte ha massa bollar och puff och piff. Jag ringde till en och sa att jag inte ville ha det, så sa hon att då fick det bli en ”lammtrimning”, men jag vill inte ha han rakad heller! Plus att hon var väldigt envis med att han skulle ha en boll på svansen, för det var ju en pudels vardagsklippning. NEJ TACK! Att det ska vara så svårt att förstå! Så nu hoppas jag att det blir bra här, hon verkade verkligen att förstå och hon höll till och med med mig. Så nu ska han bli en riktig snygging!

När jag hade varit där så fick jag fikabesök av Pia, vi får ju passa på att träffas nu innan jag börjar att arbeta. Sen kom även Malin på lite fikabesök så här var fullt. Vi skrattade och hade oss, tror att hela området hörde oss vid några tillfällen.

Ha en fortsatt trevlig dag alla!

4 thoughts on “Skatteåterbäringen!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

