Fredag och sista ”lediga dagen”

Ja idag är det min sista dag som arbetslös! Tjoho! På måndag ska jag ut i arbetslivet, det ska bli så himla roligt! Jag kan ju lugnt säga att jag är nervös, jag har fjärilar i magen och ungefär en tusen tankar i huvudet. ”Kommer jag att klara det”, ”Kommer jag att hitta någon parkering”, ”Kommer dom att tycka om mig”, en massa sådana tankar flyger runt i huvudet. Man vill ju verkligen göra sitt bästa😀. Så det kommer att bli spännande på måndag! Jag lär väl inte kunna sova på söndag, hihi!

Idag har jag inte så mycket på schemat, jag ska nog bara ta det lugnt och njuta av min sista ”sitta hemma i soffan och dega framför tvn” dagen. Ikväll ska vi hem till vänner som har fått barn och hälsa på dom och snuffa lite på deras bebbe. Det var verkligen jätte längesedan vi träffades så det ska bli kul.

Vad har ni planerat idag?

2 thoughts on “Fredag och sista ”lediga dagen”

  1. Passa verkligen på att njuta av din ”sista” lediga dag. Det kommer att gå jättebra måndag. Vem kan inte tycka om dig (säger din mamma :)). Ha det bra idag och hälsa till dem i kväll. Vi ska på vinprovning. Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

