Då var den första dagen gjord

Ja min första arbetsdag! Den är klar, färdig jobbad och hjärnan är fullproppad! Dom är jätte trevliga dom som arbetar där, tjejen som jag ska ta över efter är hur go som helst, lite synd att hon ska sluta. Jag har fått lära mig en massa, dom har helt andra rutiner när det gäller bland annat fakturor än vad dom hade på min praktik. Så nu ska jag komma in i deras rutiner och tankesätt men det går nog bra🙂.

När jag kom hem så begav vi oss till några vänner för lite korv grillning. Det är roligt när det blir bestämt lite så hipp som happ. Så det blev korv med bröd i trädgården och lite varm äppelpaj till efterrätt, hur gått som helst!
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

2 thoughts on “Då var den första dagen gjord

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

