”Grattis till jobbet!”

Idag har jag fixat med fakturor och skickat iväg beställningar. Jag antecknar som en galning🙂. Det är bättre att skriva för mycket än för lite för sen har jag ju ingen att fråga. Vi gick in till stan idag och lunchade, det är ganska nice att ha så nära in till city. Men att äta lunch i stan var och varannan dag går ju inte, då äter jag ju upp min lön. Men någon gång😉.

På kvällen så kom en kompis hem för ett litet snabb besök (som blev ett långt istället🙂 ). Och hon hade med sig en present till mig, en ”Grattis till jobbet” present! Hon är för himla go, tack snälla Helena! Du tänker alltid på alla. Visst är den fin! Som hon sa så kommer den nog att stå ute på trädgårdsbordet sen till sommaren. Nu får den pryda vårt köksfönster i väntan på sommaren.

20110329-210105.jpg

2 thoughts on “”Grattis till jobbet!”

  1. Va fin, var har Helena hittat den? E det Cult eller? Jag e nyfiken för jag behöver förnya lite ljuslyktor… kram🙂

  2. Cathrine, Ja det är en Cult som jag hittade uppe i Ullared så ska du upp dit så håll utkik. Jag berättade för Jenny att den är fyndad – verkligen fyndad men tyvärr var inte utbudet så stort. Men den fanns med stjärnor och det vet jag ju att hon gillar🙂 En sådan fick följa med mig hem också och ska också pryda vårt framtida trädgårdsbord. Denna sorten har jag dock inte sett någon anannstans, men jag har inte heller letat frenetiskt efter den🙂
    Lycka till på din jakt!

    Jenny: Jag tänker ju alltid på dig🙂

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

