Måndag, dags att träna av helgens godsaker

Jag är helt slut efter träningen idag! Det känns som att det var väldigt längesen jag var där men det är det ju inte. Jag hoppade förra gången och det var tydligen tur för då var det en annan som höll i det och hon var tydligen helt kass! Så då var det ju lite tur. Jag tror att hon körde lite extra med oss idag för att ta igen att hon inte var där förra gången. Men det är skönt att det känns! Let the fat burn baby! Nu väntar bara sista kisserundan med Santos och sen duschen och sen äntligen blir det sängen, har hört den kalla ett tag nu…

Jag är varit väldigt dålig på att uppdatera men det är ganska mycket med det nya jobbet nu. Och jag orkar inte sätta mig framför datorn när jag kommer hem, än så länge. Jag lovar att uppdatera mer än vad jag har gjort. Skärpning Jenny😉.

Sov så gott alla!

One thought on “Måndag, dags att träna av helgens godsaker

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

