Nervös

Ja det är precis vad jag är. Nervös. Det är bara två dagar kvar tills jag ska klara mig själv på jobbet. Två dagar kvar av att suga åt sig så mycket information som möjligt, fråga dom där dumma frågorna och anteckna som en galning. Men det kommer nog att gå bra. Eller nog, det kommer att gå bra😀.
Vi repeterade en sak idag som är lite krånglig, häromdagen så tyckte jag att jag hade någorlunda koll på det men inte idag… Jag fick totalt hjärnsläpp! Jag satt där som ett frågetecken och tänkte ”har jag verkligen gått igenom detta innan?”. Men det hade vi ju. Fast efter lite mer genomgång och lite mer anteckningar och en del frågor så tror jag att jag fattade igen😛. Det märker jag ju när det är dags att göra det själv sen.
Visst tycker jag att det ska bli kul att få sitta där själv sen och få fixa och greja men det är ju självklart att man är lite nervös.

Nu ska jag halvsova framför tvn, sambon kollar på fotboll. Sov så gott alla!

20110406-222630.jpg

2 thoughts on “Nervös

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

