Day number 1.

Då var första dagen avklarad🙂. Idag var det ju första dagen som jag skulle klara mig själv på jobbet. Jag måste erkänna att jag var lite nervös först, det var ju ganska skönt att ha någon att fråga om det var något. Men nu är det bara jag och första dagen gick bra. Det var en lugn förmiddag, jag fixade och grejade och gick igenom lite pärmar och lådor. Efter lunch blev det lite mer ordrar att fixa, några fakturor att skicka ut och betala. Det gick bra tycker jag. Nu är jag redo för resten av veckan.

Just nu är det soffan och CSI som gäller. Jag har precis duschat efter ett ganska hårt träningspass. Idag var det riktigt jobbigt men gud vad det känns skönt efteråt!
Ha en skön kväll alla och sov så gott!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

