I´m back!

Efter en hel del förfrågningar om jag skulle börja blogga igen så tänkte jag att det var dags att börja igen. Eftersom jag slutade blogga en fredag så får jag ju börja en fredag igen😉.

Anledningen till varför jag slutade blogga innan vet jag inte riktigt… Eller en liten del var nog bland annat att det hände en del på facebook och missförstånd och allt sånt som tyvärr är ganska lätt när det gäller dom här offentliga nätverken. Men eftersom jag har fått en hel del förfrågningar så blev jag jätteglad att ni ville att jag skulle börja igen!

Jag ska försöka att uppdatera en gång om dagen, det fick jag höra av min blogg gudinna när jag skulle börja, att ”En om dan gör läsarna glada”. Nåt sånt sa hon i alla fall, så det ska jag försöka.

Nu när det börjar att gå mot hösten och naturen förändrar sig och det börjar att bli mörkt ute snabbt så behöver man ju lite färg! Jag älskar verkligen rönnbär, deras underbara färg lyser verkligen upp i mörkret. När jag går från bilen där hemma så går jag förbi några rönnbärsträd och då brukar jag bryta av några grenar och ta med mig in. Jag brukar sätta dom i glasvasar (Ikeas stora ljus som är i ett glas är superbra att använda när man har bränt upp ljuset, tips!) och dom håller faktiskt ganska länge. Och det blir så fint där hemma! Lägg lite rönnbär med kvistar och några kastanjer på ett fat så lovar jag att det blir väldigt fint och ni får en riktigt härlig höstkänsla.

Som sagt så är det ju fredag idag och då slutar jag tidigare på jobb (!) och idag slutar jag och sambon samtidigt, gilla gilla!

Ha en mysig fredag och ta hand om varandra ♥.

3 thoughts on “I´m back!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

