Storshopping

Idag har jag varit och shoppat järnet! Det är inte ofta som jag shoppar en massa men idag var det dags! Jag köpte fyra (!) olika byxor och en tröja, tröjan är jag lite osäker på. Nu gjorde jag ju det stora felet och provade inte några av byxorna… Det skulle jag ju ha gjort. För när jag kom hem och skulle testa alla och visa sambon så passade inte två av fyra… Ett par var på tok förstora och ett par andra kunde jag inte ens knäppa. Och till saken hör det att det var samma storlek! Visst hade jag handlat dem i olika affärer men ändå. Visst är det jobbigt att man inte har samma storlek i alla affärer? Jag vill kunna handla i olika affärer och ta samma storlek, inte gå upp två storlekar i en affär och gå ner två i en annan. Grrrr… Så nu blir det till att lämna tillbaka två byxor. Jaja så kan det gå när man är för lat för att testa.

One thought on “Storshopping

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

