Lull lull

20111002-202003.jpg

Idag har jag och en väninna varit på fikarunda och lull lull inköp. Vi började dagen med att åka och fika hos min mamma och sambo och sen körde vi vidare till en liten gårdsbutik. Det är min väninnas väninna (🙂 ) och hennes syster som har öppnat en lite inredningsbutik. Jag skulle åkt med dit förra veckan men då fick jag tyvärr avboka för att jag var förkyld. Så idag passade vi på när våra karlar var och tittade på fotboll.
Jag köpte en jättefin skål, likadan som Leila har i sitt bakprogram, och självklart så blev det en rosa!
Jag köpte även ett vaniljljus, så här luktar gott!

Efter det så styrde vi kosan mot min väninnas syster för att fika på nygjorda kanelbullar.
Och just nu så sitter jag nersjunken i min stora fåtölj med en kopp kaffe i handen😀. Funderar på om jag ska hälla upp lite chips i min nya skål, man behöver ju inte bara ha den som ”bakskål”.
Ha en skön söndagskväll!

2 thoughts on “Lull lull

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

