Ett steg närmare helgen.

Torsdag! Det betyder att det är närmare till helgen, sova länge med min underbara sambo, umgås med vänner, njuta!

Igår var jag hemma hos min mamma för att umgås och så klart fika🙂. Det var lika trevligt som alltid och god mat bjöd hon på, och jag hade turen att få med mig lunch idag! Ett stort gilla på det!

När jag körde hem så var det verkligen höstväder, det blåste, regnade och var allmänt ruggigt. Men jag måste erkänna att jag gillar ju hösten. Enligt väderprognosen så skulle det bli kallt till helgen och det kan väl ändå vänta… Vi har ju ingen värme där hemma! Eftersom vi renoverar badrummet och ska koppla in en handdukstork på elementvattnet så är ju det varmvattnet avstängt… Och vissa dagar har det varit kallt där hemma. Så nu får det bli klart snart. Vår kakelläggare skulle komma igår och göra det sista men han fick tyvärr förhinder. Så nu skjuts det fram ytterligare några dagar, men vi är ju ändå nära slutet!

 Ha en bra dag!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

