Regn och rusk

Idag har det verkligen varit en sån där måndag då man är trött, orkar inget, hade helst varit hemma i sängen. Men det går ju inte😉. Det var verkligen segt att gå upp när klockan ringde, jag har inte ens hört när sambons klocka har ringt. Då är man trött.

Sen har ju tyvärr inte vädret hjälpt till att höja humöret. Det har varit regn och rusk hela dagen, snacka om tur att jag hade lunch med mig så jag slapp ge mig ut.

Men ikväll så kommer humöret att få sig en boost uppåt! För då kommer den, den där stora saken som vi har väntat på nu i några veckor! Det ska bli så kul!

Ha nu en fortsatt bra dag min vänner!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

