Modernisering

Idag har jag gjort ett tappert försök till att försöka modernisera företaget där jag arbetar. Jag har gjort ett facebook konto! Haha jag vet att vi kanske är ganska sent ute men – ”bättre sent än aldrig” -. Det skadar ju inte att vara med i djungeln. Det är ju gratis reklam och det ska man utnyttja!

Det är en massa information som man vill få med samtidgt så får det inte bli för mycket så man inte orkar läsa. Sen ska man få till lite bilder på våra produkter och dylikt. Men det har varit kul, jag har dock inte publicerat den ännu. Jag måste få chefens godkännande och han är inte på kontoret idag.

Men jag tyckte absolut att det var dags att ta steget ut i cybervärlden, jag arbetar ju trots allt på ett företag som bland annat har med internet produkter att göra :P.

 

 

Bild lånad av google.
♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

