Lite skryt

Precis som det står så måste jag få lov att skryta lite. Jag skrev ju häromdagen att jag har gjort ett facebook konto till företaget där jag arbetar och idag så kollade chefen på den och godkände att jag publicerade den. Han blev väldigt glad att jag har gjort detta, det är ju inget svårt men ändå. Det känns väldigt kul att han uppskattar det så. Och nu fick jag en kopia på ett mejl som han har skickat runt där han har skrivit hur bra det är att jag har gjort detta! Super kul med sådan uppskattning!

Så, nu har jag fått skryta lite😛.

One thought on “Lite skryt

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

