I bakartagen

Ibland är facebook ganska bra, jag satt bara och slappade framför tvn och degade. Men så kollade jag facebook och då var där en som skrev att hon hade bakat chokladkola kakor från den senaste tidningen Buffé och att det hade gått jättesnabbt. Så då blev jag också sugen på att testa, går det snabbt och det blir gott så är det ju bra! Och jag hade inte slängt den tidningen, som tur var.

Så jag satte igång direkt! Vi hade till och med allt hemma!

Och dom blev ganska goda om jag får säga det själv😉.

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

