Ett begär och en leverans..

Idag var jag riktigt gottsugen! När min kollega skulle gå till affären för att handla lunch så sa jag till han att han kunde väl köpa med sig lite godis. Men nej… Jag fick bara en lektion om hur onyttigt det är bla bla bla…. Jag vet att det är långt ifrån nyttigt men det kan  göra underverk för humöret. Jag arbetar bara med karlar som tyvärr inte är några gottegrisar och som helst predikar om vad man ska och inte ska äta…

Men man har ju sina behov! Och det skrev jag på facebook att jag var väldigt gottsugen (ibland kan det ju hjälpa att skriva av sig…). Och då var där en av mina vänner som direkt fattade vad ett begär och ett behov betyder😉. Efter lite mer än en timme så fick jag ett sms, ”leverans om 1 min”. VA! Jo det är sant, hon kom med gott gott till mig! Kan inte säga annat än, UNDERBART! Resten av min eftermiddag bara flöt på och jag fick en massa mer energi! Tacka vet jag för att man har vänner!

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

