Paranormal Activity 3!!

Jag fick en chock (en glad chock), satt med munnen öppen och med stå päls över hela kroppen, Paranormal Activity 3 ska komma!! Tjoho! Jag älskar verkligen skräckfilmer och jag har redan sett dom andra två och tycker att dom är super bra! Den första såg jag på bio och då satt jag nästan och hyperventilerade så rädd jag var vid ett tillfälle! Så ni kan förstå att jag blev jätteglad när jag såg reklamfilmen för 3:an.

 

Här kan ni se trailern för den. Känsliga tittare varnas😉. (Nina titta inte).

 

 

 

 

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

