9 års förhållande slut…

Ja det är sant, snart är mitt längsta förhållande slut. Jag ska sälja min älskade, underbara, guldiga vrålåk… Jag har haft min söta bil i över 9år!!! Kan ni fatta det? Känns lite konstigt att sälja den, jag liksom sviker den. Vi har ju trots allt haft 9 år tillsammans😉. Egentligen så skojar jag inte för det känns faktiskt konstigt. Tror inte att det är jättemånga som kan säga att dom har haft en bil så länge. Det var med klumpen i halsen och ganska stort vemod när jag lade ut den för försäljning.

Men nu var det dags att byta… Jag ska ”få” en bil med en massa bekvämligheter, enligt mig i all fall. Där är servo, fjärrstyrt centrallås, ac, multiratt m.m (!), jag har inte haft något av dessa grejer innan så jag får ju världens lyxbil nu!

 

 

 

 

5 thoughts on “9 års förhållande slut…

  1. Tänk att du ska bli av med din ”Guldbagge”. Nu kommer man inte att se något ”guldigt” som far fram som vinden🙂. Kram

  2. Ut med det gamla och in med det nya, unga, fräscha😉 Gärna med rejäla magmuskler under ett välklätt yttre. Eller vänta, nu, vi pratade bilar här kanske?
    Pussen

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

