Ny kärlek ♥

Igår hämtade jag min nya kärlek ♥. Min nya bil! Det kändes verkligen overkligt när jag satt där och skulle skriva på papperna, ”Ska jag köpa ny bil?!?” JA! Det var sant, det silverblåa vrålåket skulle bli min😀. Kärleken till min andra bil har ju inte försvunnit, den har jag ju hagt i nio år (!) men jag måste erkänna att fasiken vad roligt det var att få köra den nya bilen. Den var ju så tyst när jag körde den! Inte en massa brummande.

När jag parkerade den där hemma så gick jag bara och log! Och nu när jag skriver om den så ler jag igen. Jag vill inte vara på jobbet idag, jag vill ut och bränna gummi! Haha!

 

Och min gamla lilla bil har blivit såld. Han hämtar den i helgen, så det har gått snabbt. Den var bara ute på Blocket i två dagar. Jag gick igenom alla mejlen idag och skulle radera alla jag har fått angående den. Jag raderade nästan 40 mejl! Kan ni fatta! På två dagar. Visst där har ju varit en del oseriösa mejl men ändå.

 

Jag har tyvärr ingen bild på min nya bil som jag kan lägga upp, får se om jag kan ta en bild på den på lunchen.

Ha en fortsatt bra dag alla!

 

 

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

