Snart helg!

Då var det fredag, igen. Ja så känns det faktiskt, jag tycker att denna veckan har gått väldigt snabbt. Det är nog för att det har hänt en hel del.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med massaor av tända ljus, god mat och mys! Längtar till ikväll ♥.

 

Jag kom precis på att jag lovade att eller jag skrev att jag kanske skulle avsölja vad jag köpte på Ullared. Jag skäms faktiskt lite eftersom jag har varit ganska så mycket emot just denna ”grej” :P.

Men jag var tvugnen att testa, det var ju så billigt. Så jag köpte faktiskt en Jumpsuit… En svart. Men jag måste erkänna att den är ju så himla skön! Jag kommer ju aldrig att gå ut i den (kanske sistarundan med doggen) men hemma är den väldigt gosig och varm och skön. Min sexappeal får sig en törn dock ;).

 

 

 

Nu är det snart dags för lunch, ha en bra fredag alla!

 

Bild lånad av Gekås
2 thoughts on “Snart helg!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

