Bye bye helgen..

Helgen är slut. Oj vad den går snabbt! I fredags kom sambon hem med årets glögg, vi smakade dock aldrig den, (vi började att klippa hunden istället). Så det ska bli spännande att smaka den. Är det någon som redan har smakat den?

I lördags så städade jag och tvättade guldbaggen så den blev fin inför försäljningen. Som sambon sa, ”Man har det som finast när man ska flytta eller sälja sin bil”😛. Så sant, men varför är det så egentligen? Innan dess så hade jag varit runt och köpt lite grejer till nya bilen sen väl hemma så började jag att baka, när det stod i ugnen så badade jag doggen! Kände faktiskt att jag var ganska så effektiv!

På kvällen var vi hos min mamma och Rune och åt riktigt god och hederlig svensk husmanskost! Gud vad det var gott! Jag skulle kunna äta sån riktig brunsås med sked😀.

Igår så sålde jag min lille guldbagge. Det känns skönt att slippa hålla på med det mer samtidigt som det var lite sorgligt.

På kvällen blev vi spontant hembjudna till ett par kompisar för att kolla på fotboll och äta tårta efter att dom hade haft kalas.

Så helgen har varit lyckad och fullbokad! Jag hoppas att ni oxå har haft en bra helg!

Ha nu en bra måndag!

 

 

 

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

