Spikmatta

Igår hade jag ganska ont i ryggen och då kom jag på att jag har ju faktiskt en spikmatta! Jag tycker verkligen att det är jätteskönt att lägga sig på den, dom två första sekunderna så gör det lite ont men sen är det bara skönt. Jag brukar somna ganska snabbt när jag lägger mig på den. Jag har för mig att man bara får ligga på den i  20 minuter men jag brukar ligga på den lite längre. Men en 30-40 minuter blir det nog. Har ni inte testat så tycker jag absolut att ni ska göra det (mamma!)!

Sen har jag sett att det finns en speciell huvudkudde som spikmatta men jag brukar bara dra upp mattan upp på mina kuddar så blir det ju samma sak.

 

 

 

4 thoughts on “Spikmatta

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

