Kontorsråtta

Eftersom det är röd dag imorgon så slutar jag klockan två idag! Ibland är det ganska skönt att vara en kontorsråtta. Jag vet inte om jag ska ta en liten tur på stan eller om jag ska köra hem och baka.. Eller före bakandet så måste jag slipa vårt badrumsfönster.. Det var ju inte så vitt längre nu när vi har renoverat badrummet. Så egentligen står det väl högst på ”To do” listan. Jag har ju en timme på mig att bestämma mig. Det är ju inte så ofta som man går i stan, för det mesta så blir det att man åker till Väla. Man behöver inte betala för parkering, man behöver inte ta på sig en massa kläder när det är kallt ute, bekvämt med andra ord.

Ja vi får se vad jag gör.

 

Ikväll så blir det nog Flygande Jacob, lite gott gott, också ska vi nog smaka på den nya glöggen. Sambon jobbar heldag idag så han kommer nog att vara ganska slut när han kommer hem. Så det blir nog till att slänga sig i soffan sen efter middagen och sätta på någon bra film.

2 thoughts on “Kontorsråtta

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

