Drömmen om ett barn

Jag tittar på serien Drömmen om ett barn. Jag tycker att den är jättebra! Den där klumpen i halsen kommer och går ganska ofta och tårarna är ganska svåra att hålla inne med. Men det är så bra, att få följa dessa människor och deras kamp, för en kamp är det ju och hur olika just kampen ser ut för var och en. Jag tycker att dom är väldigt modiga som ställer upp i tv med detta. Det är ju ändå lite tabu det där med att inte kunna få barn. Rätt konstigt egentligen eftersom det är ganska vanligt, har man sett här nu i serien.

Jag längtar verkligen tills nästa avsnitt ska komma och få se hur det går för dem. Man fastnar ju för vissa och mina tankar går speciellt till Anna och Anders. Jag håller tummar och tår för dem. Och självklart alla dom andra som kämpar.

 

 

Bild lånad här
♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

