10 år framåt.

Jag har fått att jag ska förlänga mitt körkort, har tydligen haft det i 10år nu.. Så igår var jag och tog kort. Varför kan man inte få behålla det kortet man hade innan… ;(. Haha! Då såg man ju verkligen ung ut!

När jag skulle ta kortet så skojade jag med han som skulle ta det om han inte kunde ta kortet lite mer uppifrån och inte direkt framifrån så man ser lite smalare ut. Han förstod nog inte att jag skojade (och lite allvar) med han för han svarade mig på fullt allvar att det kunde han inte göra, det får man inte! Haha det fattade ju jag med.

Så jag täntke förgylla er dag med att lägga ut det nya och det gamla kortet, så har ni något kul att skratta åt så här en måndag😉.

*ENJOY*

2011                                                                                                                   2001

 

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

