Shopping!

Jag har köpt en jättefin kappa! Jag har varit och tittat på den och provat den ett antal gånger, den var ju inte direkt gratis. Jag har tittat på andra kappor som det har varit 50% på och som har suttit ok. Men jag har inte blivit så där jättenöjd utan bara tyckt att den har suttit okey men det ska jag inte bara sitta okey, man ska ju älska att ta på sig den och känna sig fin. Precis den känslan har jag fått alla de gånger som jag har testat denna.

Så nu slog jag äntligen till! Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd.

 

Jag har lånat bilden från MQ för jag fick inte till någon bra bild själv.

 

    

 

3 thoughts on “Shopping!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

