Prickfritt

Igår kom sambon hem med en fönstertvätt från Kärcher. Först så tänkte jag att det måste ha varit ett onödigt inköp.

Men jag måste säga att det blev väldigt bra! Och man slipper allt vatten för den suger upp allt, ganska skönt om jag får säga. Så nu kommer vi att ha super snygga fönster, perfekt nu när det är dags för lite adventstök!

Tyvärr så kommer väl jag också få tvätta fönster nu, jag har verkligen inte kunnat innan. Det har bara blivit ränder och inte alls snyggt. Men nu kan det ju inte annat än bli bra. Hmm var det verkligen ett bra köp nu när jag tänker efter😉.

 

 

Bild lånad här.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

