Design, Cord, Pappelina, Ko?

I lördag så var jag och sambon på Kostallet Design. Där är så fina saker! Jag skulle kunna köpa hela stället! Deras ovanvåning var helt fantastisk! Denna utsikten som dom har går inte av för hackor. Vad hade man inte gjort för att få den utsikten och självklart får gärna inredningen ingå.

Jag hade gärna tagit med mig hem denna fina lampan, Cord från Desgin House Stockholm. Vet precis var jag skulle ha den!

En Ella matta från Pappelina hade varit väldigt snygg i vårt kök, den riktigt skriker efter oss.

Visst är den snygg! (där står faktiskt Jenny på den😉 ).

Ja det är en massa man skulle vilja ha! Undrar om Tomten läser bloggar???

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

